روز ملی قهوه 2019: جایی که می توان قهوه رایگان و سایر پیشنهادات را پیدا کرد
نوشته شده توسط : coffee

برای بسیاری ، قهوه یک مراسم است - یک تماس بیدار صبحانه ، راهی برای شکستن بعد از ظهر در محل کار و یک روش درمانی برای لذت بردن از دسر بعد از شام. و در روز ملی قهوه ، این آیین بسیار ارزان تر می شود. روز یکشنبه 29 سپتامبر ، چندین مارک غذا و نوشیدنی با دادن فنجان های رایگان و بسیار با تخفیف ، قهوه را جشن می گیرند. 7-یازده قهوه را با قیمت 1 دلار در هر اندازه عرضه می کند. در Krispy Kreme ، شما می توانید قهوه رایگان و بدون نیاز به خرید ، و یک محصول جدید با نسخه محدود نیز امتحان کنید. تمام معاملات ما تاکنون پیدا کرده ایم و در صورت پیدا کردن اطلاعات بیشتر ، تا تاریخ 29th از حساب خود استفاده کنید.

    مرتبط: این نمودار قهوه و خامه باعث بحث و تبادل نظر در بین دوستداران قهوه است

برگ قهوه و برگ چای

در تاریخ 29 سپتامبر ، میهمانان می توانند هنگام خرید هر نوع مواد غذایی یا نانوایی ، یک قهوه دم کرده 16 عیار ، گرم یا یخ زده بگیرند. این پیشنهاد در کل روز معتبر است و به ازای هر مهمان فقط یک قهوه رایگان محدود می شود. برای دستیابی به معامله ، خرید شما باید حداقل 2 دلار باشد.
مزارع کامبرلند

یک قهوه داغ یا یخ زده رایگان را در روز ملی قهوه C در هر اندازه قهوه یخی یا یخ زده بگیرید. فقط FREECOFFEE را به 64827 متن دهید و برای بازخرید پیشنهاد ، کوپنی دریافت خواهید کرد. عکس های عطر و طعم ، کرم ها و شیرین کننده ها نیز تعارف هستند و در این معاملات گنجانده شده اند.

    مرتبط: هک مورد تأیید متخصصان تغذیه که باعث شد طعم قهوه من بسیار بهتر شود

دانکین

اگر یک قهوه داغ را در رستوران های شرکت کننده Dunkin در سراسر کشور در روز ملی قهوه خریداری کنید ، یک مورد دوم (با ارزش برابر یا کمتر) به صورت رایگان دریافت خواهید کرد.
گدیوا

در محل های Godiva Boutique ، کیسه های قهوه یکی خریداری می شوند ، 50 درصد تخفیف می گیرند. همچنین می توانید یک قهوه داغ یا یخ زده 12 اونسی را در مکانهای کافه گودویا - خیابان لکسینگتون ، وودبوری کامونز ، ایستگاه پنسیلوانیا ، مرکز راکفلر و فروشگاههای کنار رودخانه دریافت کنید - با هر خرید.
قهوه هوشمند

در 15 مکان قهوه ای ، مشتریان می توانند یک قهوه فوری رایگان با خرید 10 دلار یا بیشتر دریافت کنند ، در حالی که تامین آنها آخرین است. مشتریان آنلاین که دو کیسه قهوه 12 اونس را خریداری می کنند ، حمل رایگان نیز دریافت می کنند.

    ارتباط: آیا می توانید قهوه را هنگام بارداری بنوشید؟

Krispy Kreme

Krispy Kreme برای جشن تعطیلات یک معامله و کالای کاملاً جدید ارائه می دهد. در روز یکشنبه ، 29 سپتامبر ، مشتریان می توانند از یک دونات لعاب اصلی و یک قهوه دم کرده رایگان و بدون خرید لازم لذت ببرند. تکرار می کنیم ، خریدی لازم نیست. و در هفته منتهی به روز ملی قهوه ، این برند همچنین اولین قهوه اصلی اصلی پر شده Kreme Donut (اصل گلای شیرینی پر شده با یک کرم قهوه پر شده) را تنها به مدت یک هفته ، از دوشنبه ، 23 سپتامبر و یکشنبه 29 سپتامبر آغاز می کند.
Le Pain Quotidien

این رستوران پیشنهاد می کند که یک BYOM معامله کند ، با نام "لیوان خود را بیاورید". در هر 99 مکان در سطح کشور ، لیوان مخصوص خود را بیاورید و یک فنجان قهوه رایگان دریافت کنید.
Peet

Peet's دارای دو معاملات برای روز ملی قهوه است ، که بین 27 سپتامبر و 29 سپتامبر معتبر است. اولین مورد این است که مشتریان می توانند 25 درصد تخفیف را در یک پیمانه لوبیا و یک قهوه قطره ای رایگان یا چای با قیمت یک پوند لوبیا در فروشگاه بخرند. اما اگر به صورت آنلاین خرید می کنید ، همچنان می توانید معامله کنید ، 25 درصد پوند از کلیه خریدهای معمولی و غیرقابل اشتراک لوبیا در وب سایت Peet با استفاده از کد تبلیغی "COFFEEDAY19".

    مرتبط: علم می گوید نوشیدن قهوه به زندگی طولانی تر منجر می شود

پرواز خلبانی J

در روز ملی قهوه ، مهمانان همچنین قهوه گرم یا سرد هر اندازه را به صورت رایگان دریافت می کنند — تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که برنامه Pilot Flying J را بارگیری کنید.
قهوه PJ

به PJ's در روز ملی قهوه مراجعه کنید تا یک قهوه ترکیبی وینی 12 اونسی رایگان به دست بیاورید.
7-یازده

در کل روز 29 سپتامبر (ساعت 12:01 صبح تا 11:59 بعد از ظهر) ، می توانید قهوه به اندازه 7 عدد را با قیمت فقط 1 دلار در فروشگاه های شرکت کننده در سراسر کشور بگیرید. برای گرفتن معامله ، برنامه 7Rewards را بارگیری کنید.

این اطلاعات با دسترسی بیشتر اطلاعات به روز می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 282
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: